29 oktober 2006

fantastische reclame

Ja, zoiets zie je toch niet vaak! Zowaar, een berichtje op nu.nl dat iemand de Rainbow Bible Award 2006 heeft gewonnen met het maken van een online bijbelcursus.

Veelal lees ik niet veel meer dan een enkel bericht op die NL-site om voor de rest slechts koppen te snellen. Deze keer klikte ik echter met meer dan gemiddelde interesse het nieuwsitem aan om te weten wat voor cursus dat wel mocht zijn. Het bleek te gaan om een eenvoudige en waardevolle maar tegelijkertijd ook interessant gepresenteerde "cursus" over de feesten in de Bijbel, gemaakt door Henk-Jan Oudenampsen. Dat sprak mij wel aan, want Henk-Jan is voor mij een "bekende" van uitgeverij Medema, je weet wel, die uitgeverij die adverteert met "gewoon vertrouwde lektuur".

Iedereen die belangstelling heeft voor de Bijbel raad ik aan om de cursus (even) te doen; duurt ongeveer 20 minuten en is beslist de moeite waard!